pirmdiena, 2017. gada 6. marts

Atsauksmes









Kad dzemdību datums nāca ar vien tuvāk, mani pārņēma ar vien lielāks nemiers. Vai vīram nebūs tajā dienā jāstrādā otrā Latvijas malā? Cik ļoti sāpes ? Vai vispār esmu gatava? Un vēl virkne ar dažādiem jautājumiem, kurus pārmalu atkal un atkal. Un tad galvā sāka rasties doma par DŪLAS piesaistīšanu dzemdību procesam. Rūpīgi izpētīju tuvākajā apkārtnē esošās dūlas, palasīju dažādas atsauksmes, bet beigās (lai arī muļķīgi skanēs) dūlas izvēlē vadījos pēc viņu fotogrāfijām. Apskatīju dažādu sieviešu bildes un meģināju intuitīvi sajust ar kuru cilvēku varētu veidoties vislabākais kontakts. Nonācu pie Anitas Oļukalnas fotogrāfijas un apraksta. Intuīcija lika nojaust, ka viņa varētu būt MANS cilvēks. Sazinājos un sarunājām tikties un jau pēc pirmās tikšanās sapratu, ka sadarbību turpināsim. Un šajā laikā iepazīstot kaut nedaudz Anitu, varu teikt, ka mana intuīcija mani nepievīla. Tas bija varen liels atbalsts gan gaidību laikā, gan dzemdībās, gan arī pēcdzemdību periodā. Varēju gan no sirds izrunāties ar viņu, gan saņemt patiesu atbalstu, gan izraudāties un arī izsmieties (atceroties kopā piedzīvoto varu teikt, ka smējāmies mēs kopā tiešām ļoti daudz- un tas ir tik pozitīvi, jo smiekli līdzi atnesa tik ļoti nepieciešamo vieglumu). Kad dzemdību diena bija klāt, arī vīrs bija mājas. Tātad dzemdību norisē mani atbalstīja gan vīrs, gan arī dūla Anita. Varu teikt, ka viņi bija mana sapņu komanda. Es nezinu kāda būtu mana pieredze, ja šie abi cilvēki man nebūtu bijuši blakus, bet šobrīd varu tikai priecāties, ka viss notika tā kā notika un sava pirmā bērniņa dzimšanu varu atcerēties ar pozitīvismu un smaidu. Anitas atbalsts bija ļoti nozīmīgs arī pēcdzemdību periodā. Gan ar palīdzību pirmo grūtību pārvarēšanā, gan ar viedokļa un pieredzes dalīšanos, gan arī ar palīdzību veiksmīgas zīdīšanas uzsākšanā (šis vispār ir ļoti ļoti būtisks aspekts, jo esmu bezgala priecīga, ka līdz savas meitas 6 mēnešu vecumam, viņai bija iespēja saņemt ekskluzīvo ēdienu, t.i. tikai manu pienu).
Visām topošajām māmiņām, kas nevar izšķirties par DŪLAS pakalpojumu nepieciešamību, iesaku ieklausīties sevī. Ticu, ka visas atbildes ir mūsos pašos.

Un visbeidzot.. Tu, Anita noteikti šo lasi, tāpēc vislielākā un sirsnīgākā pateicība Tev no mūsu ģimenes par atbalstu. Man prieks, ka mēs satikāmies un ka tieši Tu biji tas cilvēks, kurš bija kopā ar mums tik svarīgā notikumā. Es pavisam noteikti zinu, ka Tu esi īstajā vietā, palīdzot citām topošajām un jaunajām mammām. Paldies par Tavu darbu un ka dari to no visas sirds!

Maijas mamma

***

Tāpat arī es esmu priecīga par dūlas izvēli. 😍
Man ļoti palīdzēja, ka varēju ar Anitu izrunāt iepriekšējo dzemdību pieredzi un sagatavoties jaunai, pārsteidzoši fantastiskai pieredzei. 
Tāpat iesaku visām topošajām māmiņām apmeklēt Anitas kustību nodarbības, kur iemācījos sajust savu ķermeni kā sava bērniņa mājvietu un ceļu uz jauno pasauli.
Paldies Anita! 🌻

Andija

***

Arī es esmu bezgala priecīga un laimīga, ka Anita bija mana Dūla - Mans Īstais cilvēks īstajā brīdī, manas otrās meitiņas dzimšanas brīdī!❤️ No sirds novērtēju un apbrīnoju viņas darbu!🌞

Ievas mamma

***
Sveiki, Anita! ❤ Paldies, ka nu jau gandrīz pirms pusgada pasēdēji uz manas gultas malas un sniedzi atbalstu manā jaunajā mammas ceļā. Tas bija mierinoši, atbalstoši un sajūtams, ka no sirds. Paldies!

Mīlestībā, A.un D.

***

Anita ir sirsnīga, mīļa, vienkārša (domāts- pieejama) un atvērta. Viņai ir savs skatījums uz pasauli un apkārt notiekošo. Ar viņu iepazinos Malus centrā Siguldā, aizejot uz pirmsdzemdību nodarbību. Man paveicās, jo dažādu sakritību dēļ, biju vienīgā un man sanāca individuālā nodarbība. Tādā veidā iepazinu viņu tuvāk. Jau nodarbības beigās es ieminējos Anitai, ka, labprāt, gribētu, lai viņa piedalās manās dzemdībās. Iepriekšējo dzemdību pieredze man nebija priecīga, jo mūsu bērniņam apstājās sirsniņa 9.mēnesī. Anita man ļoti palīdzēja un atbalstīja psiholoģiski- viņa mani "vēra vaļā" un mācīja uzticēties pa jaunam. Ļoti palīdzēja Anitas ieteiktās vēstules- atvadu vēstule mūsu mirušajam bērniņam un sagaidīšanas vēstule mazajam Rafaelam, kuram, nu, jau ir 4 mēneši. 😉Ja es mēdzu ieslīgt sevī, tad vienmēr saņēmu uzmundrinošu ziņu vai jautājumu par to, kā man klājas, sms veidā. Un paldies par gardajām aveņu lapu un raspodiņu tējām. 😊Dzemdībās blakus viņa bija kā mans sargeņģelis. Bija arī mans vīrs- viņš iestājās par mani un bija mans stingrais balsts un "mugurkauls". Apkārt viss griezās un viss notika tik ātri... Anita visu laiku bija man blakus. Pat ja viņa neiejaucās procesā, neiebilda mediķiem (kas arī viņai nebija jādara)- viņa bija man sargeņģelis. Visu dzemdību procesu izstumšanas periodā viņa atradās man pie galvas, glāstīja matus un čukstēja nomierinošus vārdus. Man patika manas dzemdības, jo blakus atradās mans vīrs- mans fiziskais atbalsts un Anita- mans garīgais atbalsts. 💖Paldies Tev, Anitiņ! Tu dari fantastisku darbu!!!

Rafaela mamma

***

Man tā noteikti bija pozitīva pieredze. Priecājos arī par tikšanās reizēm pirms dzemdībām. Man vienmēr liekas interesanti dzirdēt vēl kādu viedokli un zināšanas. Pašās dzemdībās visvairāk, protams, dūlas klātbūtne bija nepieciešama manai sievai. Tas deva viņai drošības sajūtu un emocionālo atbalstu, ko var sniegt tikai sieviete sievietei. Ja sieviņai vieglāk, tad arī man vieglāk. Vienmēr ir vieglāk un patīkamāk, ja blakus ir vēl kāds, kuram rūp un uz kuru vari paļauties.

Rafaela tētis

***

Mana pieredze ar dūlu....

Kā uzzināju, ka esmu stāvoklī, uzreiz zināju - man būs dūla... es gribēju pirms, pēc dzemdībām un dzemdību laikā zināt, kas ar mani notiek. Gribēju šajā īpašajā dienā blakus"savu" profesionāli. No savas dūlas saņēmu tieši to, ko biju gaidījusi. Ļoti svarīga bija arī informācija, ko saņēmu pirmsdzemdību periodā, jo šīs bija manas pirmās dzemdības. Mana dūla - psihologs, fotogrāfs, padomu devējs, "baldriāns"...

Friča mamma

***

Man patika mūsu sarunas,pastaigas un tava kompānija. Tas laiks bija veltīts gan mums kopā, gan man atsevišķi. Runājot ar tevi par savām sajūtām, izpratu labāk tās... Tu esi ļoti pozitīvs cilvēks un proti uzlādēt!

Rinalda mamma


Par nodarbībām "KUSTĪBAS DZEMDĪBĀM":


Liels paldies par visu iemācīto! Elpošana un kustības noderēja gan gaidību laikā, gan sākoties dzemdībām un to laikā. Pat tagad izmantoju elpošanas paņēmienus, kad baroju mazo ar krūti, jo vēl nav pierasts pie pirmajām sāpēm.


Liels liels paldies!

Zane

***

Kaut gan biju tikai uz 2 nodarbībām, tās man ļoti palīdzēja brīdī, kad bērniņš nāca pasaulē.

Kontrakciju laikā izmantoju gan elpošanas vingrinājumus, gan kustības. Tāpat meklēju savu telpu un īpašo vietu, kas veiksmīgi izdevās!

Saku LIELU PALDIES par nodarbībām un tajās sniegtajiem padomiem.

Sintija

***
Es katrā ziņā biju ļoti apmierināta ar nodarbībām. Iespējams, tas kaut kādā mērā man arī palīdzēja dzemdību procesā.
Mēģināju atslābināties un vizualizēt, ka esmu zieds, kas veras vaļā, un viss process viennozīmīgi notika ātri un raiti.

Ar sveicieniem, Gunta

***

Mans lielākais ieguvums bija tieši sarunas. Tas, ka varu kādam izstāstīt/ pajautāt/ pasūdzēties/ dalīties pieredzē un sajūtās - tas bija vienlīdz svarīgi kā pati dejošana. Par praktisko pusi - pēc otrās deju nodarbības (39.nedēļā) man laikam noslīdēja vēders, un mazā uzgūlās uz kaut kāda nerva, tāpēc vairs pēdējos "metrus" nevarēju normāli pastaigāt. :) Tas nozīmē, ka šīs dejas palīdz bērniņam virzīties uz leju. Vismaz manā gadījumā. :)
Par fizisko slodzi nodarbībā - kā izkustēšanās noteikti pozitīva, bet man prasījās nopietnāku slodzi. (Šī ir mana pilnīgi individuālā sajūta, kā profesionālai dejotājai.)
Es apzinīgi mājās vingroju vai gāju garas pastaigas katru dienu visu grūtniecības laiku, tāpēc "mammu nodarbības" man bija garīga un emocionāla vajadzība vairāk, kā fiziska.

Elīna, mamma diviem bērniņiem


 
Tā kā ik pa laikam mani mistiski atrod un uzrunā meitenes, kas vēlas pašas kopā ar līgaviņu ļauties vēderdeju kustību burvībai kādā vecmeitu ballītē, lai arī iepriekš neko tādu nav darījušas. Tad nolēmu, ka šeit būs vieta atsauksmēm arī no šīm tikšanās reizēm. 

Par vēderdejām vecmeitu ballītēs:

Paldies par jauko deju, visām meitenēm ļoti patika! 😃Šodien gribas dejot, kad skatos šo ierakstu! Vēlreiz paldies! 😊😊😊

Vita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru