sestdiena, 2015. gada 11. jūlijs

Par mani...





Esmu Anita Oļukalna- dūla un zīdīšanas konsultante. 


Mēs ar vīru esam vecāki divām trakulīgām meitām- Alisei Lottei un Luīzei. Šis ceļš ar bērniem ir mans ceļš pie sevis pašas, kas sākās jau pāris gadus pirms vecākās meitas piedzimšanas.

Šobrīd manās sajūtās vislielākā vērtība ir manai iekšējai piepildījuma sajūtai un satiktajiem  cilvēkiem, darot to, ko mīlu. Dūloju, atbalstu jaunās mammas (iedrošinot, atbalstot zīdīšanā un vēl, vēl, vēl...), palīdzu Baha ziedu izvēlē, vadu nodarbības un dejoju savam priekam.

Domāju, ka esmu radusi mieru ar sevi, lai spētu būt līdzās un atbalstīt citus vienkārši un nepiespiesti, nevēloties mainīt vai ietekmēt citu cilvēku izvēles un lēmumus.

Pēdējos gados manā dzīvē arvien lielāka nozīme ir bijusi darbam ar ķermeni. Prātam patīk spēlēt paslēpes (atmiņas- ne atmiņas, sajūtas- ne sajūtas, ir- nav utt.), taču ķermenis nemelo. Tajā ir viss, kas ar mani ir noticis no manis ieņemšanas brīža, līdz šim mirklim. Daudz, daudz atmiņu...Vai nav skaisti?

Piedāvāju savu atbalstu un līdzās būšanu gan bērniņa gaidīšanas, dzimšanas, gan pēcdzemdību laikā. Būt līdzās gan skumjās, gan priekos. Atbalsts var būt gan informatīvs, gan psiholoģisks, kā arī praktisks. To nosaka sievietes konkrētā brīža vajadzības un vēlmes.


Palīdzu Baha ziedu izvēlē, veidojot individuālo maisījumu. Varu ierādīt Tauriņpieskārienu masāžu lietošanai ģimenē- piesaistes veidošanai, traumu dziedināšanai, kā arī patīkamai laika pavadīšanai kopā vienam ar otru.

Tā kā esmu zīdīšanas konsultante, tad piedāvāju atbalstu gan topošajām, gan jaunajām māmiņām zīdīšanas jautājumos, kā arī bērna piebarojuma uzsākšanā.

Atsauksmes par to, ko es daru, lasi ŠEIT. 😊

Prezentāciju par to, kā redzu sevi dūlojot, skaties ŠEIT.

Šobrīd atlīdzība par manu darbu ir sekojoša: 


* konsultācija 30-40 EUR (1-2 stundas); 
* atbalsts dzemdībās 220 EUR (dzemdībās + pirmās 2 stundas pēc tam), ar Siguldieša ID karti 20 EUR atlaide;
* pēcdzemdību vizīte 35 EUR + ceļa izdevumi (ja tādi rodas). 
* Ja izvēlies Dzemdību komplektu (3 tikšanās gaidību laikā+ atbalsts dzemdībās, 2-3 stundas pēc tam + 2 tikšanās pēcdzemdību periodā)- 360 EUR.

* Pēcdzemdību masāža- 35 EUR.
* Rebozo savilkšanas (aizvēršanas, noslēguma) pēcdzemdību masāža (sākot no 7.nedēļas pēc dzemdībām līdz pat brīdim, kad sievietei tas nepieciešams)- 50 EUR (ja veicu viena).

*Zīdīšanas konsultācija  35-45 EUR (1-2 h gara)

*Atbalstoša saruna Baha ziedu izvēlē 30 EUR (kopā ar 1 maisījuma pudelīti).

Protams, par atlīdzības lielumu un apmaksas kārtību varam vienoties arī individuāli.

Dzīvoju Siguldā. Dūloju un konsultēju Siguldā, Cēsīs un to apkārtnē, kā arī citās vietās. Mans klātienes atbalsts dzemdībās pieejams Siguldas dzemdību nodaļā, kā arī mājdzemdībās Vidzemē.

Ar mani var sazināties: mob.tel.29218948, e-pasts: anita.olukalna@gmail.com, kā arī sociālajos tīklos.






Mīlestībā,
Anita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru