piektdiena, 2015. gada 13. novembris

Šonedēļ par atbalsta personu dzemdībās


Šajā reizē mēs aicinām uz sarunu par atbalstošo personu lomu un nozīmi dzemdībās, par pieņemšanu un sadarbību, un uzticēšanos starp partneriem, tuviniekiem. Apskatīsim arī dūlas lomu un iespējas atbalstīt sievieti dzemdībās.

Tu mani, Es Tevi, Tu mani cel!
Viens otram atdod tikpat - ne vairāk.
Tu mani, Es Tevi, Tu mani cel!
Dzīve balansā turas - kļūst vieglāk.

Elpot - vienā ritmā,
Kad taktsmērs nav, nav noteikts.
Sniedz, sniedz vēl vairāk, zini,
Finišs – mums šoreiz vienots.
  
(Vārdu autors: Miks Dukurs.)

Mūsu sarunai aicinām pievienoties arī atbalsta personas:)

Šobrīd uz kādu laiku esam sameklējušas siltas un mājīgas tikšanās telpas Siguldā "Namiņā", O.Kalpaka ielā 11. Tiekamies otrdien, 17.novembrī plkst.12.00.

Ar rudenīgiem sveicieniem,

Anita, Lita, Līga.

Nodarbības ir bezmaksas. Plašāka informācija lita.dudele@gmail.com, tel.26677190, kā arī anita.olukalna@gmail.com, tel.29218948 un liga.roze@gmail.com, tel.29469151.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru